onsdag 11 september 2002

Fullt upp med att vara officiell

Har fullt upp med att vara officiell på en massa tillställningar nu under filmfestivalen. Så fort det blir en stund ledig försöker jag och Helena att se några filmer. Vi är tänkta att visas upp och inte att se film därför är filmerna dubbade och många visas på ställen där vi inte får vara. Men som sagt lite blandad kompott blir det. Under fritiden som inte existerar har jag med skohorn klämt in lite jobb med en projektansökan för mitt projekt jag ska göra för Cesvi för att förbättra villkoren för barn på dagis här, har möjligtvis någon liten stund att träffa Olof (främst när jag bjuder med honom att bo på hotellet där festivalen sker) Jag åker nog till Kina med Helena en vecka och sen ska jag börja jobba för Cesvi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar